چرا شامپو بدون سولفات !

شامپو بدون سولفات چیست؟

چگونه می‌توان متوجه شد که یک شامپو بدون سولفات است؟

چگونه می‌توان یک شامپوی مناسب انتخاب کرد؟

سولفات چیست؟

سولفات‌ها مواد شیمیایی هستند که به هنگام تماس با پوست سر، ممکن است به آن آسیب برسانند، اما اگر در تماس با پوست و موی سر به خوبی شسته شوند مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

اما ممکن است این سوال ایجاد شود که از کجا متوجه شد که یک شامپو بدون سولفات است؟ اگر با مشاهده بطری شامپوها، عناوینی نظیر سدیم لوریل سولفات (Sodium Lauryl Sulfate)، سدیم لورت سولفات (Sodium Laureth Sulfate) یا آمونیوم لوریل سولفات (Ammonium Lauryl Sulfate) و یا SLS یا ALS مشاهده شد باید گفت که این شامپوها سولفات دارند.

در ادامه برخی از مشکلاتی که شامپوهای سولفات دار ممکن است برای سر ایجاد کنند، آمده است:

  • آسیب به پوست سر
  • ایجاد جوش
  • خشک شدن موها
  • از بین رفتن رنگ مو

بسیاری از شامپوهای بدون سولفات حاوی روغن نارگیل و قندهای میوه‌ای هستند که به لطافت موها کمک می‌کنند.

چرا باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده شود؟

میزان کف بالای یک شامپو قدرت پاک کنندگی بیشتری دارد اما در واقعیت اینطور نیست هر چه میزان کف کردن یک شامپو بالاتر باشد میزان سولفات موجود در آن بیشتر است. باید از شامپویی استفاده شود که میزان کف کمتری تولید کند تا موها کمتر آسیب ببینند.

معرفی بهترین شامپوهای بدون سولفات

  • شامپو بدون سولفات ASH

این شامپو از مدل شامپوهایی است که با داشتن فرمولاسیون بسیار قوی، پس از شستشو، موهایی ابریشمی و نرمی خواهید داشت. شامپو بدون سولفات ASH مراقب خوبی برای موهای شما است

برند ASH، شامپوهایی تحت عنوان شامپو آرگان و شامپو اوکالیپتوس تولید کرده است. شامپو اوکالیپتوس ضد شوره، ضد ریزش، تقویت کننده و مناسب موهای چرب تولید شده است این شامپو حتی در مقابل شامپو بچه کم ضررتر است

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.